تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

estatesahelaftab Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/30 11:22:05 ق.ظ
estatesahelaftab

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 100
مکان: تهران

7 تشکر دریافتی در 7 ارسال
شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا
سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
ساختار های متفاوتی و مختلفی می توانند بسته به شرایط و میزان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مورد استفاده قرار بگیرند.
دسترسی به منابع بانکی دولت برای خرید املاک و مستغلات از سال 2007 در اسپانیا مرسوم و قانونی شده است ولی این موضوع محدود به برخی از افراد است. تنها افرادی می توانند از این وام ها و کم های دولتی بهره بگیرند که بتوانند سرمایه گذاری مالی خوبی داشته باشند و از فرصت های موجود در بازار املاک اسپانیا به خوبی بهره ببرند/ معمولا سرمایه گذاران حقیقی شانس کمتری برای استفاده از این تسهیلات دارند.
محدودیت در مالکیت افراد خارجی و یا اشتغال در اسپانیا
از نگرانی های موجود در حوزه ورود سرمایه گذاری به اسپانیا محدودیت در مالکیت افراد خارجی نسبت به املاک و سهامی است که خریداری می کنند. و اینکه ایا تضمینی در امنیت و اشتغال و حتی دریافت وام و خرید املاک و مستغلات در این کشور برای افراد خارجی وجود دارد یا خیر؟
در جواب به این سئوال و نگرانی ها باید گفت هیچ محدودیتی به طور کلی برای مالکیت خارجی در املاک و مستغلات چه توسط اشخاص حقیقی و چه حقوقی وجود ندارد. با این حال موارد زیر را باید در نظر داشت :
• سرمایه گذار باید یک یک تعهد در فرم ثبت نام سرمایه گذاری خارجی بدهد که سرمایه ای که از کشور دیگر وارد اسپانیا می کند برای مدت 6 ماه شامل پرداخت مالیا ت در این کشور خواهد بود.
• خریدار باید مشخصات حساب بانکی خود را برای منابع جذب سرمایه خود ارائه نماید.
• خریدار باید یک کارت شناسایی از حزب و یا شرکتی که برای انها سرمایه گذاری می کند ارائه نماید اگر به عنوان نماینده یک شرکت و یا حزب خواهان سرمایه گذاری می باشد.
• افراد خارجی باید کارت شناسایی افراد خارجی خود موسوم به NIE را به همراه داشته باشند.
به غیر از مقررات مربوط به پولشویی هیچگونه محدودیت خاصی برای سرمایه گذاری و یا تضمین سرمایه گذاری برای افراد خارجی وجود ندارد.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
estate.sahelaftab.com
02188656892


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.096 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت